• Info o průbězích v síti. iGIS.Web
  • Navštivte náš e-shop
  • Hlášení o stavu vodoměru
  • Info o plánovaných odstávkách a poruchách

Uzavřít novou smlouvu

Uzavření nové smlouvy, protokol o změně na odběrném místě

Vážení odběratelé, změnu vlastnictví k nemovitosti, která je napojena na vodovod nebo kanalizaci provozovanou naší společností, sdělte prostřednictvím vyplněného "Protokolu o změně na odběrném místě" (viz příloha). Údaje, které v něm uvedete, budou podkladem pro novou smlouvu na dodávku vody z veřejného vodovodu a odvádění odpadních vod s novým odběratelem uvedeným v katastru nemovitostí (vzor smlouvy viz příloha).

Smlouvu je možné uzavřít na zákaznickém centru v sídle společnosti Vyškov, Brněnská 410/13 v pondělí až čtvrtek v době 7,00 – 16,00 hod. a v pátek v době 7,00 – 12,00 hod.

Konkrétní termín Vaší návštěvy můžete dohodnout předem na telefonním čísle 517 324 930 nebo na e-mailu info [at] vakvyskov [dot] cz.

 

Platíte zálohy? Faktura Vás nezaskočí

Fakturu obdrženou od naší společnosti lze uhradit přiloženou složenkou na jakékoliv pobočce České pošty nebo je možné údaje uvedené na faktuře použít pro bezhotovostní úhradu v internetovém nebo mobilním bankovnictví.

Platba faktury za vodu se nemusí stát „noční můrou“, která zatíží domácí rozpočet dvakrát do roka. Je možné tyto dopady zmírnit využitím možnosti platit zálohy.

Zálohy převodem z účtu i SIPO

Před rokem bylo možné provádět úhradu záloh pouze prostřednictvím trvalého příkazu z Vašeho běžného účtu. Na základě jeho zřízení jste měsíčně zasílali zvolenou částku, která byla při fakturaci započtena na úhradu faktury.

Syndikovat obsah